Tebodin verwerft resterende aandelen in SmitsTebodin

Bunnik, 14 december 2006 – Tebodin Consultants & Engineers, werkmaatschappij van Koninklijke BAM Groep nv, heeft het resterende 50%-belang verworven in de Belgische dochteronderneming SmitsTebodin. Tebodin en het Nederlands-Belgische adviesbureau TPF Europe hebben SmitsTebodin in 1999 opgericht voor dienstverlening op het gebied van consultancy en engineering in de Belgische markt. Het kantoor is gevestigd in Zwijndrecht, nabij het industriegebied van Antwerpen. De onderneming biedt – in nauwe samenwerking met het projectbureau van Tebodin in Bergen op Zoom – een breed dienstenpakket, in het bijzonder gericht op industriële projecten. SmitsTebodin behaalt met circa tien medewerkers een omzet van ongeveer € 1,2 miljoen.

Tebodin Consultants & Engineers is een onafhankelijk, multidisciplinair advies- en ingenieursbureau met een omzet van € 166 miljoen in 2005. Tebodin biedt klanten wereldwijd de expertise van 2.600 medewerkers, met ervaring in diverse markten zoals farmacie, biotechnologie, chemie, olie en gas, voedingsindustrie, overheid en consumentenproducten. Tebodin heeft een netwerk van vijftig kantoren in Europa, het Midden-Oosten en Azië.

Nadere informatie: drs. A.C. Pronk, (030) 659 86 21.