Verdere uitbreiding van Tebodin netwerk in Rusland en Oman

Den Haag, 14 juli 2010 - Tebodin Consultants & Engineers heeft nieuwe vestigingen geopend in Rostov, Rusland, en in Sohar, Oman.

De nieuwe vestiging in Oman is al met het eerste project gestart. Sohar Industrial Port Company (SIPC), een jointventure van de Omaanse overheid en het Havenbedrijf Rotterdam, heeft Tebodin geselecteerd voor de studie naar en het ontwerp van een universeel bewegwijzeringsysteem in de haven van Sohar.

Rostov is het vierde permanente kantoor van het advies- en ingenieursbureau in Rusland, naast Moskou, St. Petersburg en Ekaterinburg. Het kantoor is opgezet om aan de strategische plannen voor Ruslands zuidelijke regio te kunnen voldoen. Tebodin werkt al voor meerdere grote klanten in deze regio, zoals Ball Packaging, Guardian, AGC en Nestlé.

Tebodin B.V. te Den Haag is een onafhankelijk, multidisciplinair advies- en ingenieursbureau met een omzet van ruim € 207 miljoen (2009). Tebodin biedt klanten wereldwijd de kennis en ervaring van ruim 3.000 medewerkers op het gebied van industrie, gezondheid & voeding, olie & gas, chemie, infrastructuur, vastgoed en energie & milieu. De onderneming beschikt over een netwerk van circa vijftig kantoren verspreid over Europa, het Midden-Oosten, Azië en Afrika.

Nadere informatie: Brigit Stokman, 070 348 07 19.

www.tebodin.com